Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Elin Jonsson - 6 februari 2012 20:14

man har bara kraft till en viss gräns.. sen får det vara nog... och jag har nått den..
Jag kommer vänta, jag kommer hoppas och jag kommer att önska..
Men jag kan inte stanna upp i mitt liv och finnas tillgänglig hela tiden när det inte är så tillbaka.. visseligen är det ingen som har begärt det av mig heller men automatiskt så blir det så för jag vill inte missa ett tillfälle att ses å umgås..
Men jag måste sätta mitt liv på en pedistal nu..


jag ska ta tag i mitt förflutna.. jag ska gå på energimassage och försöka finna mig själv... jag ska göra det jag mår bra av och ska ha roligt med mina nära och kära.....

jag ska resa och återuppta kontakter med vänner igen..


jag älskar dig..och jag vill inge annat än att detta ska gå vägen och börja om på 0 men för att kunna det måste jag må bra. och jag mår inte bra nu och då kan jag inte....

hur mycket jag än vill..


ent

Ovido - Quiz & Flashcards