Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Elin Jonsson - 20 februari 2012 00:50

fan vilken lycka jag känner nu......:))))

allt kommer bli bra.. allt kommer bli så jävla bra.. bättre än jag förväntat mig och lite till... helt fucking underbart..:)


Jag å Jens ska till stan på onsdag och yra runt. jag måste bara ha en hall matta eftersom valparna ätit upp min!!
sen vill jag gärna ha ett dubbeltäcke eftersom det täcke som jag vann och trodde var ett dubbel täcke visade sig vara ett enkelt.. så då vart ja sur och ska nog införskaffa mig ett dubbel..:) kan ju komma till användning..:))))))

har förberett gästrummet idag för målning och möblering på tisdag..

jag å yasse ska på med målarkläderna å poppa musik och ha det gött..så kommer det bli värsta mysrummet där inne sen när jag är klar..:) känns så jävla gött..


finns inget eller INGEN som kan trycka ner mig nu...hihi jag mår så göttans å vet ni...Jag vinner!!! så jävla stort..


älskar mina vänner som stöttat å jana som orkar lyssna på mig när jag gråter å stackars tjocke som ringer å ska va goo så bara gråter ja hos honom oxå.. men det är vänner det som orkar lyssna..<3


jag har massor och jag är inte ensam.. fan vad ni är underbara

Ovido - Quiz & Flashcards