Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Elin Jonsson - 21 februari 2012 08:49

Idag ska jag på med målarbyxorna och poppa musik och ta ton :) målning av gästrummet står på mitt å yasses schema idag.

står å funderar på om jag ska ta och hyra ett släp oxå så jag får med mig de möbler som jag vill ha från min far oxå så jag gör allt på en gång.. men jag vet inte om jag ska ha med båda fotöljerna eller bara en.. tror nog att jag nöjer mig med en.. men säng bord och tv bänken ska med oxå så ska jag inreda utav bara fasen sen..:) har shoppat fina vägg dekorer på dollar så det kommer bli super mysigt i det där rummet nu..:)



i morgon är det dags att dra till stan med Jens..:) ser verkligen fram emot det fast även nervös...:/

men det kommer lösa sig och bli bra..


/ENT

Ovido - Quiz & Flashcards