Alla inlägg under september 2012

Av Elin Jonsson - 21 september 2012 11:05

Hur kommer det sig att jag är så förbannat känslig?! Tar åt mig av allt och har lätt till gråt, sjukt jobbigt spec när det bara är tönterier! Tur att jag har världens bästa sambo som förstår och stöttar!

Ikväll bär det av på middag hos kära Fam warnefjord :) i morgon blir det uringe för grabbarna men jag ska nog bara med och kolla för jag gillade inte banan i uringe. Sen i morgon kväll så firar vi Anna :)) men blir nog nyktert för min del. Men ett glas vin ikväll kanske inte sitter fel;)

Av Elin Jonsson - 20 september 2012 09:55

Har hittat billigt flyg och superfint hotell nu! Hela resan för 7600:- med frukost! Fan detta måste kollas upp i morgon och bokas så fort lönen kommit in :)
Får se om vi vill åka själv el om vi ska ta med Johan å några till. Det vore faktiskt roligt om fler följde samtidigt som det vore skönt att åka själv, men vore roligt att ha med Johan oxå!! :))

Ska kolla upp dogsen oxå eftersom någon kissar inne på nätterna!!! Hoppas inte Thea för då kan det vara nå allvarligt fel :( hon är ju ändå till åren nu min lilla gumma!

Nu vilar jag nog ögonen ett tag innan det bär iväg till jobbet

Av Elin Jonsson - 19 september 2012 23:53

Jana.. Jag vill verkligen att du och Johan kommer hit när du kommer hem nästa gång.. Snälla skulle vara så himla roligt

Av Elin Jonsson - 19 september 2012 07:27

Vaknade med känslan av att jag är världens lyckligaste och har verkligen börjat mitt nya liv. Öppnade ögonen och ser personen som åstadkommit detta, och ett stort leende växte på mina läppar. Det är så dagarna borde börja!

Sen har vi pratat om en utomlandsresa men det har stått stilla på vart man ska åka för säsongen är ju slut på de vanligaste. Men igår mötte vi en trevlig prick som föreslog Malta! Så Malta får det bli! :)) v44 drar vi.. Fan vad jag längtar!!! :))

Nu dags för jobbet

Av Elin Jonsson - 18 september 2012 10:26

Vaknade 4,15 av att något skriker utanför fönstret! Vi konstaterar att det är en berguv! Men jäklar vad den lät!!!
Sen kunde vi inte somna om då vi hamna i nå fnitter stadie. Efter det så insåg vi att kalles alarm snart skulle ringa så vi drog igång en Beck film och jag somnade om som ett litet barn ;)

Har duschat å ätit frulle och ska snart bege mig till jobbet. Idag ska jag och ett barn åka till svärföräldrarna och kolla på kaninerna och hönsen. Sen hoppas jag att Lill krabaten e sugen på pizza så vi kan käka ute ist för på jobbet! :) kommer bli en soft dag alltså.

Nu plöjer jag lite skilda världar avsnitt! :))

Av Elin Jonsson - 17 september 2012 19:51

Dagen vart inte helt som jag tänkte i morse, städat och plockat i köket som planerat. Men slog på stort och bakade muffins oxå! :)
Sen när hjärtat kom hem så gjorde vi potatisgratäng, fläskfilé i ugn och sallad. Sen tog vi härlig skogspromenad :) nu kör vi en ny Bäck film :)

Av Elin Jonsson - 17 september 2012 10:37

Tack och lov för att vara ledig idag då Clara väck oss 3gg i natt!
Fått i mig en nyttig frukost och plöjer av några avsnitt av skilda världar :)
Ska sedan ta mig an köket! Står fortfarande kartonger som behövs packas upp, så när dom väl är borta så kan man olja bänkarna och fixa det sista :)

Av Elin Jonsson - 17 september 2012 10:37

Tack och lov för att vara ledig idag då Clara väck oss 3gg i natt!
Fått i mig en nyttig frukost och plöjer av några avsnitt av skilda världar :)
Ska sedan ta mig an köket! Står fortfarande kartonger som behövs packas upp, så när dom väl är borta så kan man olja bänkarna och fixa det sista :)

Ovido - Quiz & Flashcards