Alla inlägg den 6 juli 2012

Av Elin Jonsson - 6 juli 2012 16:14

Lyckades somna efter mång om och men, vaknade vid 13 och ringde då älskade Revan.. Hon, astrid och linkan kom och plockade upp mig så for vi och uträttade ärenden, sen tänkte damerna bada men solen gick i moln och vattnet var kallt. Madde hade tydligen börjat dricka vid 8 på möra, så linkan va chaffis.. Men nu är alla damerna och herren hemma och duschar mm sen kommer dom hit...:))) så jävla roligt.....


kalle är på G oxå, han lämnade södertälje vid 14,30 så han lär ju va här runt 19 om allt flyter på..:)

Hade planerat min klädsel men när jag skulle ta fram skorna så hittar jag dom inte, rivit överallt och dom är helt BORTA... fan alltså om dom följde med till Gävle då blir jag fan riktigt arg!!!! aja bara ta ett par nya för kvällen men jag gillade dom där skorna......


Mette är på G, yasse lika så hoppas jag med alla roliga spel, linkan och freddan lär dyka upp lite senare.. fan vilket gäng och fler lär vi bli.. riktigt taggad och detta kommer bli den bästa helgen ever..!! en toppen helg att avsluta sitt liv i sveg för att börja om ett nytt.. men kommer sakna mina goa vänner här uppe så jag hoppas dom kommer och hälsar på mig....


nää nu ska jag nog göra klart det sista innan brudarna ramlar in..:)


Hoppas alla får en super trevlig helg..

synd att du inte är hemma Janis...


puss puss

Ovido - Quiz & Flashcards