Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Elin Jonsson - 23 juli 2012 08:40

Man kanske ine är så smart när man ska börja träna, äta rätt OCH sluta snusa på samma dag!! haha men jag vill att allt ska gå fort fort fort..:)


det blåser och regnar idag, så  jag ska ut med mina kära vovvar nu på morgon promenaden sen ska vi mysa hela dagen!!! ska även ta och städa här i lägenheten så det ser bra ut tills mette med familj kommer.. eftersom jag tokjobbar resen av veckan... piss drygt..ledig idag och det regnar.. ska bli topp väder tis, ons, tor, fre då jag jobbar.. sen ledig helgen och då ska det regna igen... vafan!!!!... aja det blir nog bra ändå..


har även bestluta att fixa bort skit hemma i sveg när jag anländer, om det står skrot kvar på gården så blir det ett telefonsamtal till bärgaren! räkningen kommer ju hamna hos den som äger skrotet, sikken tur... bort med skiten för min fader börjar bli riktigt less.. :/ så jag måste ju fixa när ingen annan gört....


men nu ska jag hämta mina underbara små tjejer.. :)


puss på er.


*lottis den e klar nu*

Ovido - Quiz & Flashcards