Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Elin Jonsson - 22 juli 2012 18:35

Ja nu har jag fått nog av dom få kilon jag gått upp igen. Allt satte sig ju runt magen!! Nu blir det till att äta mindre, motionera mer och äta fettförbrännings tabletter! För fort ska det gå! Tur att jag har en rätt utseendefixerad pojkvän som peppar mig till att träna annars hade jag legat inne och tröstätit och bara klagat! Ska nog lyda Ulriks råd haha kanske inte hela vägen men en bra bit iaf! Haha. Riktigt taggad oxå på hemresan! Har jag tur så får Amanda plats i bilen så hon blir oxå med hela veckan!! Toppen tjejen!!!! :-) nä back to Work!!

Puss

Av Elin Jonsson - 22 juli 2012 11:02

Ja idag kör jag en delad tur. Och min första tanke var att åka hem och sova de timmar jag e ledig. Men ska ist på med bikining och lägga mig ute i vhd så man får lite färg! :)

Bra idé lotta!!! Om du skapar en som heter käraElin eller tillElin så kan jag skapa en som heter käralotta :) hur roligt vore inte det! Haha

Ovido - Quiz & Flashcards