Alla inlägg den 15 juli 2012

Av Elin Jonsson - 15 juli 2012 17:20

Härliga söndag! Igår var det grillning hos Stefan och Petra. Sen var vi ner en sväng på trosayran, träffade sjukt mycket folk, som bara sa bra och snälla saker om mig. :) men samtidigt så kändes det ett litet tomrum över att alla mina vänner var så långt borta :( men pratade med älskade Jana i natt om vardagens skoj och problem, vi skrattade och grät en skvätt över att jag faktiskt tagit steget ut i vuxenlivet nu med denna flytt! Men att våran vänskap ändå alltid kommer att bestå! Saknar henne nå så enormt mycket alltså!! Och jag skulle vilja finnas hemma i Sveg nu så jag kan krama om Madde riktigt ordentligt! Men ska försöka ta mig hem efter löning.
Idag har vi varit i sthlm och hälsat på fam Warnerfjord. Så enormt roligt att träffa dom igen! Och när man frågar vad dom tyckte om Kalle fick jag bästa svaret! -Vi gillar honom skarpt! Han är ju 1000 gg bättre än dom andra töntarna du träffat! Haha kan inge annat än att hålla med alltså! Underbara familj!! Nu ska jag och Clara mysa ner oss framför nalle phu filmen!! Soft

Ovido - Quiz & Flashcards