Alla inlägg den 26 juli 2012

Av Elin Jonsson - 26 juli 2012 23:54

Haft en bra och trevlig kväll med Mette och hennes familj! Jätte kul att dom är här trots att det bara blev få timmar vi ses. Men ska återgälda det nästa vecka!
Ligger just nu i sängen och lyssnar på när älsklingen snarkar och önskar att jag med kunde somna! Ska ju upp om nån timme och jobba. Dock bara till 13! Sen ska jag sola, sola och åter sola. Tror att jag åker hem till huset och lägger mig där. Kan jag även dra på ett till lager olja i köket! Sen ledig helg och Kalle har lovat att handla nya skor till mig ;) kanske kan flirta till mig nå snygga kläder oxå för Svegs vistelsen ;)
Nä nu ere nog godnatt!

Av Elin Jonsson - 26 juli 2012 14:34

Ja idag kommer kära mette med familj och hälsar på oss. Längtar jätte mycket!!Blir fin middag och sen en sväng ut och visa huset.En sak som stör mig rejält är alla jävlar i Sveg som lägger näsan i blöt och snackar massa jävla skit.. Ring till mig om ni har något ni undrar över ist för att ringa någon annan. Så jävla patetiskt. Om det gäller mig och mitt agerade så är det väl mig ni får bäst svar av... Riktigt jävla förbannad nu...Avundsjuka kallar jag detta skit!! Huvva pinsamt..

Ovido - Quiz & Flashcards