Alla inlägg den 27 juli 2012

Av Elin Jonsson - 27 juli 2012 21:17

Klev av jobbet runt 13 idag, luncha och tog med mig tjejerna hem till huset! Vart en härlig skogspromenad och plockade lite smultron :) sen for kläderna av och jag glassade på altanen! Dock ville inte solen vara framme hela tiden så stundvis var det rätt kallt. Men är man envis och ska bli brun så plågas man!

Kalle är och åker cross med killarna och jag har hittat en sida där jag kan se mina favvo serier helt gratis! Men funderar på att ta mig en kvälls promenad med tjejerna!

I helgen blir det till att städa bilen och packa för en vecka i Sveg! Knappt packat upp mina kartonger så det kanske bara är att greppa en och ta med ;)

Tittar på tjejerna just nu och dom ser helt utslagna ut så det blir nog bara en kort sväng! Haha söta flickor! :)

Over and out

Ovido - Quiz & Flashcards