Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Elin Jonsson - 20 juli 2012 18:15

Ja det kan man väl säga. Har knappt sett solen i år så igår när det var så varmt å fint så låg man ju ute hela dagen och stekte, samt att vi var iväg och skulle ta ett kvällsdopp men jag badade upp till knäna för sen vart det för kallt.

vilket var tur för i natt så har man haft feberfrossa!! vaknade och hade ont i nacke,axlar och huvudet och kunde knappt röra mig, var helt le lös.. så det vart till att ringa chefen och somna om.. sov till 10 då kalle tyckte jag kunde att jag iaf kunde följa med till huset medans han fixade så kunde jag vila.. sandra kom på besök så vi har typ legat ut hela dagen idag igen. förutom en tripp in till MIO för att fixa med sandras soffa.. sen har vi lega som halvdöda både hon och jag..och har inte ont längre men är rätt le lös så ikväll blir det tidigt i säng för att iväg och jobba heldag i morgon och dela tur på söndag..:)

sen är det bara en vecka kvar innan vi beger oss upp till Sveg..:) kommer bli så himmla rolig!!!


nu ska jag se om jag får i clara någon mat så hon inte blir grinig..annars får hon vänta tills det är dags för att grilla..


puss puss


och du LOTTA.. v31 kommer jag med pizza lunch kan jag lova dig.. :)

Ovido - Quiz & Flashcards