Alla inlägg den 13 juli 2012

Av Elin Jonsson - 13 juli 2012 14:56

Otursdagen idag. Dock har inget hänt mig än.. Peppar peppar. Räknar minuterna nu tills jag får åka hem och kramas lite! Sjukt trött efter bara få timmars sömn och sen oro för sjukhusbesöket, inte direkt roligt med en spruta. Kalle och Clara följde tack och lov med och Kalle skratta gott åt min sprutfobi! Haha aja den bjuder jag på. Är trosayran i helgen och verkar som om Kalle vill ut, men vet inte om jag orkar. I såfall i morgon men ikväll är jag nog rätt död! Men vi får se, trivs iaf sjukt bra här, men känns skumt att jag inte ska åka hem till Sveg igen. Flytten Gick ju så fort så jag har inte hunnit att känna efter än. Men det kommer väl. Jobbar ju typ nonstop till sista augusti. Vilket känns gött. Ska väl fortsätta att räkna minuterna nu! Puss puss

Ovido - Quiz & Flashcards