Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Elin Jonsson - 9 januari 2012 18:01

Jag vill vrida tillbaka tiden, jag vill göra om och göra rätt..

Jag mår piss, känner mig tom och helt förstörd.. Jag vill inte detta...

jag vet vad jag vill och jag kan ändra på massor.. men det är sjukt svårt nu..


jag uppskattar all hjälp och stöttning från mina vänner som finns runt mig,

folk som säger att jag fixar detta, jag är stark.. men just nu är jag inte det alls, så axlar att gråta emot är stort just nu.


vill sätta mig i bilen men jana och poppa musik och sjunga för full hals, åka dit näsan pekar och stanna på ställen och göra massa tok. prata skit, gråta och skratta.. fan vad jag behöver det...dumma dumma jana som är så långt borta just nu..

sa det åt henne och fick till svar- men gumman jag är reseledare och då betyder det att jag är borta och jobbar å guidar turister:))
bara en priod du är i nu jana säger jag bara, det går över;)


/ENT

Ovido - Quiz & Flashcards