Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Elin Jonsson - 30 januari 2012 19:21

Jag måste erkänna att jag kommer att sakna dom här 5 ligisterna som jag har hemma..

dom är ju bara såå söt och glada.. Idag har dom fått härja i lägenheten 2 gg samt varit ute i snön en liten vända oxå:) det var bara en som uppskattade att hoppa i snön dom andra tyckte nog att det var lite kallt och obehagligt..

har även klippt deras klor som var sylvassa..och det gick såå bra..:))) sen fick dom en liten mysstund i mammas knä och alla somnade så fins så jag behövde bara lyfta in dom i valprummet..:))


tog mig även en promenad med nala och thea, skulle bara ta en kortis runt sveg men lisette kom springande ikapp mig och då valde jag att göra henne sällskap till ulvkälla stallet och gick en näset runda istället vilket gjorde under för både mig och hundarna..


i morgon börjar jag 08,00, kl 10 ska jag besikta 3 småttingar som säljs i helgen.

sover natten på jobbet och sen är det bara sätta sig i bilen och åka till svenstavik med mina kollegor och ha sista MI utbildningen.. så 2 dagar är man borta, sen hem någon timme innan jag ska jobba 9-22 på torsdag..sen har jag ledig helt..SKÖNT...


har även bestämt mig för att ta en dag i taget, arbeta med det som tynger ner mig men även hålla huvudet högt. få bort knuten som kommer och går i bröstet.. huvva ja jag säger då det.. men bra blir det tillslut..


ska nog mata valparna 8 och sen kissa natten på hundarna och sen lägga mig..såå sjukt trött å ska väl försöka att komma upp kl 6 i morgon så jag hinner fixa med allt som skall göras innan jag ska på jobbet.. suck.. 

Ovido - Quiz & Flashcards