Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Elin Jonsson - 28 januari 2012 16:41

Jag har så mycket känslor inom mig som behöver komma ut, så block och penna har blivit mina nya vänner, där jag kan skriva av mig allt..

min besvikelse, ilska,sorg och tårar.. även mitt hopp,önskan och skratt..


besviken på hur man kan göra så mot en annan människa,

ilska över att bli ljugen för,

sorg för att det inte var jag som fick uppskattningen

tårar för att förlora..


hopp om att tiden ger nya möjligheter

önskan om att tiden ger mig det jag vill ha

skratt... ja om det finns så mycket att skratta åt så skriver jag det med.


knuten i bröstet kommer och går, när den finns så vill jag helst bara krypa ihop och vara ledsen låta känslorna svämma över för jag vet att jag mår bättre sen, men jag biter ihop och syselsätter mig istället..

nu har ja börjat jobba igen och har en saftig vecka framför mig.. tur att jag är ledig till helgen men då kommer valpköparna så det är full rulle då med..
kommer bli tomt samtidigt som lite skönt att 3 valpar åker..men kommer sakna dom..


när alla har åkt så ska jag måla om i rummet och försöka få det beboligt med dom möbler jag har ute hos min far och se om jag kan få någon ordning..


saknar min andra hälft så det gör ont...vill bara att allt ska bli bra igen..

Ovido - Quiz & Flashcards