Alla inlägg den 31 januari 2012

Av Elin Jonsson - 31 januari 2012 12:42

Mina nycklar är helt borta!!!

hem nyckeln + pappas hem nyckel så det suger riktigt hård att ha tappat dom...

hoppas innerligt att dom ramlat ut hemma hos jens så han hittar dom när han kommer hem.. fan ja har inte råd att betala nytt lås alltså..


har räkningar upp över öronen så tur att valparna sälj i helgen så jag kan betala allt skit.. även en dator har jag beställt som jag inte har en aning om jag behöver eller ej vart mest bara förbannad på min nuvarande dator att den vart cp..men men ska ta med nya datan till martin på fredag så han får fixa antivirus och barndvägg på den så den blir ordentligt säkrad..:)


less på att vara orolig hela tiden, less på att inte kunna släppa vissa känslor som gnor i bröstet, försöker att tänka possetivt och göra det jag vill göra. försöka ha roligt.. skulle behöva en resa helt seriöst...
men jag kan inte åka någonstans pga alla djur hemma. och ekonomin sätter stopp just nu oxå..


blir london v 10 en weekend har jag bestämt mig för. och jag hoppas att jens vill följa med mig på den resan så vi kan få en ordentlig nystart och bara vara han och jag ifrån detta land ett tag..stänga av mobil telefonerna och bara vara i nuet...fan vad det skulle behövas just nu....... trött på att sakna honom såhär mycket som jag gör. det tär i mig att inte ha kontakt å veta att han finns där hemma när jag kommer hem, tär att inte få vara nära... less på detta nu...

Ovido - Quiz & Flashcards