Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Elin Jonsson - 10 januari 2012 22:48

om någon skulle skjuta mig i hjärtat så skulle det göra mindre ont än vad det gör just nu....


har iaf åstakommit något idag, även om ja inte gjort så mycket så har jag ändå gjort det,

knappt varit hemma iaf och det har varit rätt skönt å få tänka på annat,

älskar mina kollegor på jobbet och min chef som är så förstående och verkligen bryr sig..

toppen arbete vill jag säga.....


ska jobba på fredag så jag hoppas jag tar mig iväg, annars blir det en till dag hemma. 

tror ledigheten är behövlig just nu till att orda allt kaos som finns i mitt huvud.

dumt å sitta på jobbet där jag behöver tänka klart och sitta å ägna den tiden till att ordna mitt liv.

så nä ledigheten är behövlig å kanske ska ta mig till stallet på torsdag och ta en härlig tur på hästryggen..

var länge sedan nu..


/ENT

Ovido - Quiz & Flashcards