Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Elin Jonsson - 17 mars 2012 20:10

Jag är ju så busig så det finns inte ord till det..hehe har horn i pannan och en räv bakom örat ibland..:) hihi såå sjukligt roligt är det oxå.. kan inte sluta le alltså.. OMG säger jag bara...:)

Yasse höll fan på att ramla av stolen när jag berätta allt för henne, aldrig sett en människa med sådan yttryck som hon hade igår..*asg*

så roligt å chocka folk, att jag gör något som ingen förväntas av mig över huvudtaget..så sjukligt roligt..

å jag kan inte sluta le, nästan så jag blir irreterad på mig själv, träningsverk i kinderna i morgon kan jag lova..


men jag hade roligt, och jag tackar för sällskapet.. haha ojojoj det måste vara nå fel på mig!! kan man bara vakna upp och må såhär?! bara små le och känna hur lyckan sprider sig i kroppen?! helt otroligt alltså, jag skulle kunna sprida min glädje till hela världen nu.. och det roligaste är att när jag är mig själv igen så får jag alla i min omgivning att le och må bra, å det känns så jäkla skönt att jag kan sprida det budskapet.. vet hur jobbigt mina vänenr tycker det är när jag är ledsen som jag varit nu sen januari.. å min kropp är rätt slut efter dessa duster.


Men jag fann min väg igen...:) jag älskar mig själv så sjukligt mycket när jag mår såhär.. love it..


sitter å lyssnar på   A CASE OF YOU - jONI MITCHELL konstigt att lyssna på en depp låt när man mår prima men den får mig lugn på nå konstigt vis..:)


kärlek till folket..hahaha


ENT


Av Elin Jonsson - 17 mars 2012 07:41

Ja just nu känns det som om jag kan bestiga berg, och står på toppen och skriker av ren lycka..

Jag mår så sjukligt bra så tror inte det finns ord till det..:)

Hittat mig själv igen och känslan över det går inte att beskriva.. så skönt att kunna skratta och toka sig med vännerna, att vara social igen med allt å alla är en underbar känsla.. helt otroligt alltså att man kan må såhär bra...

å just inget spec som hänt heller, utan när man har hittat sig själv igen så mår man bara sååå bra.. älskar det verkligen..


gårdagen med strålande sol och tur på hästryggen gjorde så sjukt mycket alltså... måste ut fler gg i veckan å ska nog ta Hector på en hopp träning så jag får tillbaka den känslan oxå..fan va kul vi ska ha han och jag, å våren är påväg med stormsteg så snart ska vi ut och hoppa i skogen oxå.. love it......


börjar 11 idag och tänkte sova ut, men icke då, man vaknar pigg å allert vid 7.. ska ta mig en torven med dogsen sen ett härligt bad så man är helt redo för dagen. ska försöka hitta på massa tok med grabbsen idag tror jag.. iaf dom som vill.. mysa å bara ha det bra..:)


att hitta sig själv igen är en underbar känsla.. kan inte tacka mina vänner nog för hur mycket dom hjälpt mig och ryckt upp mig när jag fallit..fan ni är underbara ska ni veta..... å längtar tills Jana kommer hem, bara hon som fattas, trots hon är långt borta så har hon ändå stöttat å dragit mig ur detta skit på nå vis..älskar dig min vän.. skynda dig hem nu..

Ovido - Quiz & Flashcards