Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Elin Jonsson - 24 mars 2012 11:36

Igår var en toppen dag..:) först så var jag och mette till stallet och red på banan för sussi så idag är man rätt så jävla öm kan jag lova.. men då har man gjort något bra iaf..:)


sen så vart det inköp på bolaget och iväg till Mettes mamma för en trevlig kväll:)

jag trodde att vi skulle dit och sen rulla ut på krogen.. meen vi hade så jävla trevligt och roligt så det blev inte riktigt så...:)

kl 2 så tyckte vi väl att vi skulle börja röra oss hemmåt, meen så pratade vi vidare, dansade och skrattade som idioter, så halv 4 så insåg vi att nu måste vi nog hem.... så vi vinglade hemmåt..haha ojojoj säger jag bara... såå sjukt roligt iaf..


mår väl hyffsat bra idag iaf som tur är när vi nu ska ut till stallet igen och ta en rogivande skogstur..

sen blir det bakis pizza...!!! haha


träffade även Nejla en sväng igår, riktigt kul att se honom igen så vi ska surra skit öven en kaffe kopp någon dag bestämde vi...:)


nä nu måste jag nog av med pyamasen och hoppa i kläderna:)



tusen tack för en super trevlig kväll tjejer..


puss puss

Ovido - Quiz & Flashcards