Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Elin Jonsson - 23 mars 2012 13:10

Har haft en toppen morgon med mette i stallet, ridit för sussie på volten och jobbat så nu har muskler som jag inte arbetat med på länge som jag använt..


å ikväll ska jag på myrgränd och dricka lite alkohol, sådär mysfull så man vinglar hem..synd bara att inte en viss person kunde komma hit i helgen så jag kunde få ha lite roligt...:))) men det löser sig nog..:))


nu ska jag till min far och få sponsring till min alkohol hehe...

sen ska vi se hur pigg man e  i morgon inför stallet haha....men va fan man lever ju bara en gång...:)


tack för att du säger att du tänker på mig hela tiden och saknar mig jätte mycket för jag saknar dig med ska du veta, men du gör sånna dumma jävla val,  tycker synd att du förlora kontakten med dina vänner oc har blivit så enormt spydig bara.. men iaf det är ditt val och ditt liv och jag önskar dig allt gott...


nu jävlar må jag sätta fart om jag ska hinna bli full oxå..


puss

Ovido - Quiz & Flashcards