Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Elin Jonsson - 21 mars 2012 17:28

Skulle gå hem 9 i morse, men hade möte så det vart 12 ist..

hem och svirade om sen bar det iväg mot stallet och tog mig en härlig skogstur med Wilmer så han fick arbeta lite:) riktigt skönt kan jag lova..


kom hem å funderade på ett bad, men insåg att lägenheten såg hemsk ut så det var bara att storstäda.. tog mig sedan en brorunda med hundarna:) riktigt uppfriskande..


har bjudit martin på middag.. blir baconlindad fläskfile med strips och bea.. fan hur gott kan det bli..:)))))


fick även svar på mitt sms som jag skickade igår.:) vart riktigt glad över att han svarade mig...:))) tack <3


snart kommer martin så det är väl dags att göra ett ryck..:)


puss puss


(saknar dig med......)

Av Elin Jonsson - 21 mars 2012 07:44


Har jag förälskat mig i...:) haha vart fan kom den låten ifrån?? haha


byter nog till min nya power låt som jag bara helt plötsligt inte kan sluta lyssna på:)


E-type  - to the lions... <3 kärlek det..

Ovido - Quiz & Flashcards