Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Elin Jonsson - 26 mars 2012 17:54

Har väntat 3 månader på att få läsa dom orden!!

att du säger att du har ingenting och vet ingenting bara att om jag försvinner så försvinner du med!!

Jag vet ingenting jag heller! trodde jag viste, men tydligen inte.. <3

Av Elin Jonsson - 26 mars 2012 15:02

Att vara ute å rida med sussi kommer resultera i smärtande träningsverk i morgon då vi travade i ca milen idag.. ojoj arbetat med muskler som jag glömt jag hade..


slumrade till i badet..inte bra, ska till revan å klippa mig men tar nog det i veckan ist.. blir en torven med mette sen..


hade en olustig känsla när jag åkte till stallet, och den släppa när jag fick ett sms...

å inge dumt heller mer jobbigt... huvva.. aja det kommer lösa sig..


aja rycker upp mig och tar nya tag..

Ovido - Quiz & Flashcards