Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Elin Jonsson - 25 mars 2012 17:42

  



Man hinner knappt få av sig party dressen fören nästa ska förberedas... Men ack så spännande.. hihi....

synd bara att man ska upp och jobba dagen efter så man inte kan tömma barskåpet som förr......:/

får snutta på någon öl å hålla mig städad... fan detta kommer bli kul.. taggad till 1000!!!!


å så söt min kära madde G är.. "du vet vart vi bor, och dörren är alltid öppen för dig" såndana meningar som värmet ens hjärta.. även boijs " var inte ledsen Elin, det finns en boij åt alla" hahaha sikka GOA vänner jag har alltså... ska inte tappa kontakten med dom en gång till alltså.. nerver ever... Har faktiskt väldigt roligt i denna tillvaro.. dock lite mycket alkohol kanske men va fan men lever bara en gång...:) haha


  


Elin is back.. !! watch out!!!!! ;)


Av Elin Jonsson - 25 mars 2012 12:52

att starta dagen med en torven runda var fan helt underbart.. strålande sol å härliga vindar med glada hundar som hoppar runt i skogen..

hem å stor städade hela lägenheten som oxå var gött, sen insåg jag att min kära Thea behövde verkligen kammas igenom och kastade sedan ner henne i badkaret å tvålade in henne med såpa:) så nu ska hon nog inte fälla så enormt längre..


tog med mig hundarna å åkte till stallet och tog mig en härlig tur på wilmer:) i morgon ska jag försöka få med mig sussie ut på en sväng...


å i morgon så ska mitt nya liv börja, jag och viktor ska iväg på gymmet och träna. han har lovat mig en grym kropp så nu ni är jag på g igen.. hehe... love it.....


nä nu blir det mys i soffan å film innan viktor kommer på besök...



puss puss på er

Av Elin Jonsson - 25 mars 2012 08:39

Fick ett gulligt sms i natt med att jag skulle lyssna på låten  Never gonna leave your side med Daniel Bedingfield... fick sedan tolka det som jag själv ville..:) vart väldigt rörd av den.. eftersom musiken är en stor del i mitt liv så blir jag så glad..

jag och min bror har det speciella bandet att vi kan känna av varandras känslor ocg därför är han så grym när han lägger låtar på min logg... <3

men denna låt kom då inte från han för detta är verkligen inte hans musik smak..


Sjukt trött idag men mår även så underbart bra.... ska väl snart kliva ur sängen och åka till stallet å hoppas sussie vill med mig ut på en skogstur annara tar jag och wilmer en sväng om själv..:)


tack Mette för att du är en sån underbar vän.. <3 dock tyckte inte niclas om dig igår när du svarade..haha fan va jag älskade hans reaktion då..*asg*


nä nu blir det frulle...


puss

Ovido - Quiz & Flashcards