Alla inlägg under mars 2012

Av Elin Jonsson - 21 mars 2012 07:44


Har jag förälskat mig i...:) haha vart fan kom den låten ifrån?? haha


byter nog till min nya power låt som jag bara helt plötsligt inte kan sluta lyssna på:)


E-type  - to the lions... <3 kärlek det..

Av Elin Jonsson - 20 mars 2012 21:13

Riktigt nöjd med min insatts idag på jobbet..:) har verkligen donat med allt och fixat inför i morgon å det känns gött å ha gjort så mycket..


tog mig en brorunda på min rast utan hundarna eftersom dom fick vara med yasse och leka på terminalen.
snacka om att jag pinade på, helt slut när jag kom på jobbet, käkade middag och drog och hälsa på grabbarna som bor ute, surra skit och fixade med papper och datorer.. Sen vette fan vad som hände, men fick ett ryck att springa hela vägen till jobbet..:))

HELT SLUT efter den rundan kan jag säga.. kommer sova så gott i natt..


Har även gått och små flina för mig själv hela dagen, tog mod te mig och skickade ett sms..:) kändes faktiskt väldigt bra ska jag säga..:)

nu blirre house på tv å lyssna på grabbsen som sjunger för full hals på övervåningen..:)


snart kommer amanda..:) då jävlar smäller det..wwiihhooo...love it..:)


puss puss

Av Elin Jonsson - 20 mars 2012 09:04

Bjöd Stefan Clark på middag igår och tog någon öl å snacka massa skit:)

sluta med en flaska vin och massa fnitter..:))


rätt off i morse kan jag säga när jag vaknade 30 min innan jobbe och fick eld i baken..

jobbar nu till 12 i morgon..det känns lite, mina stackars vovvar får mycket egentid nu.

Men blir en torven på rasten så dom får ut och röra på sig lite + att jag ska hålla vikten nu..:)


har fått harmoni i mitt liv igen och det känns faktiskt bra.. Kan tänka tillbaka på alla bra stunder och le och veta att jag haft det riktigt bra, men ibland så kan ingen vara för alltid.. Mår bra nu och ska fortsätta med det..:)


Love <3

Av Elin Jonsson - 19 mars 2012 15:30

Har haft en toppen helg.. Tack för att du fick upp mig ur min dvala, tack för att få slippa kraven osv.. bara släppa allt och njuta... Helt otroligt underbart....tycker verkligen det är synd att helgen är över så fort..:( men ser fram emot nästa då det ska intas öl med trevligt sällskap å massa tokerier antar jag för det brukar det vara med dom..:)


Morgonbesöket satt inte fel kan jag säga, slapp jag sova bort halva dagen. skulle sedan ta mig ett ljuvligt bad, men då ringer bror och har problem så man ska försöka hjälpa till, sen när jag tänker på badet så ringer far och man ska hjälpa honom. sista tanken på badet gjorde att jag skynda mig att kasta mig ner i det och hann läsa 2 sidor i boken sen plingade moder på dörren..*SUCK* bara att dra ur proppen å kliva upp da...


hämtade dogsen hos mette, gjort massa ärenden och träffade underbara Cheriffen Kenneth Varga på banken, så vi stod å snacka om allt som hänt..han är ett bra min polis:)


funderar på middag och tänkte bjuda stefan men han svarar ju fan inte i telefonen!! jäkla tok.. aja checkar läget med johan ist...


ville verkligen inte att helgen skulle ta slut........ jävla typist.... aja:) jag hittade mig själv igen iaf tack vare dig..så super tack för det..


puss puss




 



Av Elin Jonsson - 19 mars 2012 07:17

Har inte kunnat sovit, legat å virdit å vänt på mä, så har jag tur har ja fått sovit iaf 2 timmar!!
vaknar av att det är svinkallt i rummet, för jag glömde ju stänga fönster igår..:/

Och plusset på det är att när jag väl är ledig så är det piss väder!!!


Meen.... egentligen så bryr jag mig inte så mycket om allt det dära, för jag mår så sjukligt bra..:)

ingen sol? fine tänd en lampa,

ingen sömn? oki slummra lite på soffan hemma,

kallt, jomen vist klär på mig daa... :)) hahaha


Det känns som om jag är återfödd.. En sjuklig känsla men tack för allt skit som varit den senaste månaden. För det har gjort mig starkare än jag var, tack för alla ord, pika och skit snack för det har fått mig att vakna upp..

Å att vakna starkare än någonsin innan är en upplevelse utan dess like..

man ser allt på andra perspektiv.. helt lovely alltså..


nu ska jag slänga i mä en kopp kaffe å lite mackor så jag får energi för att lägga mig på soffan hemma..haha


puss på er

Av Elin Jonsson - 18 mars 2012 21:00

Fan skrattat så jag har ont i magen...

Sussi visade mig ett klipp med Björn Gustavsson om singellivet.. alltså shit vad jag skratta.. å jag säger då bara det.. om jag skulle börja sådär som han då är det dags att låsa in mig helt seriöst!...


Men ack en sådan bra dag det har varit idag.. skrattat massor både med Sussi och killarna..
Sen kom jag på att min viktminskning inte är nå plus för mina jeans så har jag beställt massa nya kläder, länge sedan jag beställde såhär små stl. så nu ska jag hålla denna vikt för jag trivs faktiskt med den även om den kommit på helt fel sätt men men.. har en plan på en helt ny stil, en ny och poppig stil hahaha.. shit vad jag är självgod nu men va fan det får man faktiskt vara ibland..haha

massa kläder för billig peng + att jag beställde nya twilight filmen.. ojojoj den var sjukt bra.. men kommer inte bli lika kul att titta på den utan syster å hennes dumman kommentarer..:)


laddad som fan oxå inför onsdag då jag ska ut på hästryggen igen.. fan våren är här och den ska invigas på en hästrygg med trevlig sällskap och massa tokerier, saknar tiden med fam Mellgren å allt bus och tok vi gjorde..


nää nu åker chips påsen fram...:)) lite måste ja unna mig, får gå en extra bro runda i morgon för det..hehe


over and out

Av Elin Jonsson - 18 mars 2012 08:59

för någon vecka sedan så bad jag min bror att lägga en låt på min logg på face som jag vela ha, han la även till 2 anda som passade in på mina känslor så klockrent... Axel rudi pell är nya artisten som poppas hemma hos mig nu.:)


skrev även åt honom igår att lägga in någon bra poplåt som jag blir taggad av.. Någon låt bad jag om INTE att han skulle invadera hela min logg med låta.. Men än en gång så lyckas han att tima låtar som verkligen sjunger ut om mina känslor som ligger å trycker och även dom som är vid ytan..Helt fucking uneblivable...å så bra kontakt har vi inte så han har inte så stor koll på mitt liv just nu, så det måste vara syskon banden mellan oss som finns..


älskar min bror över allt annat..:) <3


idag ska jag få jobba med Sussi som även fyller år.. undra om vi ska mumsa tårta kanske? hehe

Mette ska även ta dogsen eftersom jag jobbar dygn, så det känns skönt att dom slipper vara själva..


var på knuten igår efter jobbet och skulle hämta Helene och Malte, men dom ville ju inte hem som jag misstänkte.. Men jag mådde så sjukt bra efter jag lämnat knuten för så mycket fina ord och uppskattning som jag fick där värmde mitt hjärta så otroligt mycket..:) länge sen jag fick höra "Gud vad fin,vacker,snygg å sexig du är när du är glad" haha  tog ett tag innan jag kom till bordet där mina brudar satt eftersom jag träffade alla dess underbara människor med sina ord på vägen.. å det spelade inte så stor roll vem som sa det, för det värmde så sjukligt mycket.. Snacka om att jag deppat ihop totalt, men efter dessa ord så vet jag att jag hittat mig själv igen.. sååå skönt..:)

jag mår utmärkt bra just nu..

Av Elin Jonsson - 17 mars 2012 20:10

Jag är ju så busig så det finns inte ord till det..hehe har horn i pannan och en räv bakom örat ibland..:) hihi såå sjukligt roligt är det oxå.. kan inte sluta le alltså.. OMG säger jag bara...:)

Yasse höll fan på att ramla av stolen när jag berätta allt för henne, aldrig sett en människa med sådan yttryck som hon hade igår..*asg*

så roligt å chocka folk, att jag gör något som ingen förväntas av mig över huvudtaget..så sjukligt roligt..

å jag kan inte sluta le, nästan så jag blir irreterad på mig själv, träningsverk i kinderna i morgon kan jag lova..


men jag hade roligt, och jag tackar för sällskapet.. haha ojojoj det måste vara nå fel på mig!! kan man bara vakna upp och må såhär?! bara små le och känna hur lyckan sprider sig i kroppen?! helt otroligt alltså, jag skulle kunna sprida min glädje till hela världen nu.. och det roligaste är att när jag är mig själv igen så får jag alla i min omgivning att le och må bra, å det känns så jäkla skönt att jag kan sprida det budskapet.. vet hur jobbigt mina vänenr tycker det är när jag är ledsen som jag varit nu sen januari.. å min kropp är rätt slut efter dessa duster.


Men jag fann min väg igen...:) jag älskar mig själv så sjukligt mycket när jag mår såhär.. love it..


sitter å lyssnar på   A CASE OF YOU - jONI MITCHELL konstigt att lyssna på en depp låt när man mår prima men den får mig lugn på nå konstigt vis..:)


kärlek till folket..hahaha


ENT


Ovido - Quiz & Flashcards