Alla inlägg under mars 2012

Av Elin Jonsson - 10 mars 2012 13:23

Fan vad jag trivs med livet nu. Träffa alla goa vänner igen. Å i natt ska jag få krypa upp i hans famn:-* ska njuta fullt ut. Som jag långtar.

Av Elin Jonsson - 2 mars 2012 11:16

fy vilken jävla vecka... dock började måndagen på bästa sätt med världens finaste sms..:) <3

sen har veckan rullat på. åkte dock på magsjuka på onsdag natt.. låg till 14,30 igår å mådde piss, förkylning i kroppen på det gjorde ju saken inte bättre...


var å tillbringade kvällen med yasse å jens på motorgården, som tyvärr fick en olyckligt slut då lilla smulan var så sjuk så det gick tyvärr inte att rädda henne..:.(


idag kör jag ett dygnspass på jobbet och ska försöka hålla mig vaken till grabbsen lags sig.. är inte ett dugg pigg men vafan det får funka..:)


i morgon ska jag ta en super härlig promenad med hundarna skall även försöka orka mig ut i eftermiddag på en friskvårdstimme så dom får ut lite iaf å rusta av sig..


nu ska jag fortsätta i mitt läsande..:)


puss

Ovido - Quiz & Flashcards